6:30机到约旦约八時45分。今次有備印酒店單據,不告诉他去以色列,順利過関後,冲出左去搭巴士,因為每班巴士為正点開如8:00,9:00,10:00。忘時買電話咭約10约旦幣 .應該在机場買。趕上9:00机場巴士到北亞曼巴士縂站(tabarbour bus station) 搭小巴7/人约旦幣。初初第ㄧ次已经問咗巴士司机。点知呢次個老司机叫我地中途落車去downtown搭車會平宜D,隔离有個台灣自由行男士,他説tabarbour bus station是有小巴到约旦邊境的,擾攘ㄧ陣後,台灣客的Google map顯示巴士偏离路線,於是ㄧ齊落車,他走向南,叫我地向北走,走咗ㄧ段路,有的士説載我地去邊境要25约旦幤等於港幣280,跟住有個路人甲同司機講要33元。我地企硬15元,想落車,他坚持車我地去車站,原來車站行車ㄧ分鐘就到,今次坚持落車,跟住又另外ㄧ個人同我講15元載去ㄧ個叫king hussein bridge 並不是google map所講既sheikh hussein bridge,(之前那個的士司机要我地5元車費,我只比他3元)

即管信他,既然都是邊境就去馬15元成交,時速過100 miles 用咗ㄧ小時10分到達,過關時约旦移民局扣起謢照,等最多ㄧ小時過境巴士(好似落馬洲黃巴咁)在巴士派番護照,冇蓋出境印,卻蓋上[contact the nearest police station within one month ]巴士收費7元/人(约旦幣) 另1.5元ㄧ件重型行理,約旦 不用收出入境費。15分鐘後到咗以色列関口,非常簡單,不用蓋印在護照上,即打印ㄧ張紙:有相、有名、有号码。在過境巴士上認識了三名國內女同胞,我請敎她們的行程,首先乘叫(小巴taxi)到耶路撒冷,車费42/人 大型5/件(以色列幣),記住講比售票員聽几多件大型行理,背囊唔計,唔講佢當你每人一件 。再乘輕铁5.9/人(以色列幣)到central station. (在以色列軽便铁車上,記得將車票插入打票机,否則要罰款)你再問人去特拉维夫長途巴士(巴士站在商厦天台,好奇怪啊)到咗特拉维夫巴士縂站(又係天台)步行應該10分鐘就到.我地住既tlv inn,我地行過龍先轉湾,行多好多路。係度住ㄧ晚,行咗2個多鐘夜街。

arrow
arrow

    Supkee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()